Amazon chat

Amazon live chat ondersteuning is erg handig. In dit blog vertel ik jou hoe je direct contact kunt opnemen met de chat en wat je allemaal kunt oplossen met de geboden support.

Waarom Amazon live chat gebruiken? 

U kunt Amazon live Chat Support gebruiken als u momenteel niet kunt bellen via de Amazon hotline, en als een e-mail te traag voor u is. In veel gevallen wordt chatten zelfs aanbevolen als de beste manier om contact op te nemen met Amazon. 

Is Amazon chat lastig?

Amazon ondersteuning via chat is eenvoudig. Hiervoor heb je geen speciaal programma nodig. Je hebt er toegang toe zowel in de computerbrowser als in de Amazon app. Om het te kunnen gebruiken, moet u met uw inloggegevens bij Amazon zijn ingelogd. Het enige dat u hoeft te doen, is de Amazon chat vinden. Ik vertel je later hoe jij dit moet doen.

Wanneer Amazon chat gebruiken? 

Amazon hulp en support kan u helpen bij veel problemen:

Amazon Help: Zoek een zending die niet is ontvangen. Open Amazon live Chat en neem contact op met ondersteuning. De Amazon chat kan je alleen helpen als je bent ingelogd. Hierdoor heeft uw chat partner direct toegang tot uw klantgegevens, ziet deze het orderoverzicht en ziet deze waar problemen kunnen liggen. 

amazon chat

Contact opnemen met Amazon via chat

Vaak is een online chat met een medewerker van de klantenservice van Amazon de eenvoudigste manier om in contact te komen met Amazon en een probleem op te lossen. Hier is hoe het te doen.

Stap 1. Scroll terwijl u bent ingelogd op de hoofdpagina naar de onderkant van de pagina en klik onder de kolom “Laat ons u helpen” op “Help”.

Stap 2 Amazon chat. Plaats de muisaanwijzer op de volgende pagina onder het kopje ‘Bladeren door Help-onderwerpen’ (of tik op mobiel) op ‘Meer hulp nodig?’

Stap 3. Klik op “Contact opnemen” in het menu dat aan de rechterkant verschijnt.

Stap 4. Selecteer op de volgende Amazon pagina het algemene aandachtsgebied uit de vier aangeboden support onderwerpen “Een bestelling die ik heb geplaatst”, “Apparaten”, “Digitale inhoud en diensten” of “Prime of iets anders”.

Stap 5. Klik op de vervolgkeuzelijst (en) onder ‘Vertel ons meer’.

Stap 6. Klik op de knop die verschijnt met het woord “Chat” om een ​​online (live) gesprek op Amazon te beginnen met een medewerker van de klantenservice.

Dat is alles. Je zal nu een live chat gesprek starten met een Amazon support medewerker.

Meer vragen over de Amazon chat?

Voor meer vragen over de Amazon chat kan je altijd contact opnemen met info@webwinkelenvanuitnederland.nl. Ook voor andere relevante vragen kan je altijd een e-mail sturen.